Merhaba biz depremzedeyiz anne babamı kaybettim 😔normalde büyük kutlarım diyordum ama şuan bı durumda değiliz ..kendi evimiz de yok ..ama oğlum için yapmak istiyorum yine de ..Sade bir kutlama istiyorum neler yapabilirim ? İnternette araştırdım bulamadım veya bulsam da link bulamadım .. önerisi olan var mı?