Artık alışkanlık olmuş bu tokluk hissiylr alakası yok.İlk bir kaç gece zor geçebilir.Uyandığında onu sakinleştirerek pışpışlayarak tekrar uykuya dalmasını sağla bence.Gece yatmadan içse devam sütünü sabaha kadar kalkmaması gerekir.Kolaylıklar diliyorum😊