Sidelya yeni gördüm yanıtınızı kusura bakmayın . Doğduğundan beri gürültülü kakamız var çok fazla gazlı bır bebek bunu soulemısfım doktora ama normal olur demıstı. Sureklı gıdıp gelen hırıltımız var kolunda belırlı yerlerde derı atması soyulma gıbı ızler oldu araştırdım alerjık egzamaya benzıyor en son da kaka da kan gördük küçük bır sekılde.