Sevgili anneler bebeğim egzama mantar alerjiyi hepsi bir arada yaşıyor normalde az kızarıklıklar vardı mustela atopia ile azaltmıştık ama artık mukuslu bez sayım artınca farklı doktora özele götürdüm dün bize yazdığı ilaçların hepsi kimyasal içeriyor ben kendimde egzama geçiriyorum kendine bile kortizonlu kremlerden kullanmıyorum .4 tüp farklı noktalara krem vermiş ne yapmam lazım başka bir doktora mı götüemeliyim