Merhaba bu bende olan bişi zaten ama özür dileyerek söylüyorum, dün gece yoğun bı şekilde oldu. Ağrı önemli değil ama abdest olayını bı türlü öğrenemiyorum.. yoğun ve akan oldufu için abdest alırken o kanama devam edecek ben ona rağmen almalı mıyım ?? Dün gece bekledim sabah girerim hemen 7 de diye ama hala kanama var az ve lekeli de değil bir pedi doldurur. Bilgisi olan var mı arkadaslar ?? Ben o kanamaya rağmen abdest alabilir miyim ? Yani abdestim geçerli olur mu ?