Kızlar merhaba, oğlum 5 aylık 2-3 haftadır emerken göğsümü tırmalıyor sürekli. Sonra farkettim ki oyuncaklarla oynarkende ayno hareketi yapıyor. Bu normal mi?
Yine 2-3 hafta önce gelişimsel olarak bir çok yeni hareketler yapmaya başladı. Bu hareketi dikkatimi çekti ama yardımcı olur musunuz?