Kızlar böyle açılan çok post var ama kafamı karıştıran bir durum mevcut. Oğlum 38 haftalık 2800 kg ile doğdu 2600e düştü şuan 3 ay 10 günlük 6.5 kilo oldu olduğu kilonun yeterli olduğunu biliyorum fakat takipteyim iki haftadır kiloda her hangi bir oynama yok ne düşüyor ne yükseliyor. Günde 30-40 Gr alması gerekiyor diye biliyorum. Göğüslerim ilk aylara göre çok yumuşadı sanki sütüm yetmiyor gibi hissediyorum ama günlük 4-5 bez ıslatıyor sık emzirmeye özen gösteriyorum. Sütümü sağıp vermeyi denedim ama tiksinir gibi yapıyor yutmuyor 🥺