Esra79 canım kolik muhtemelen benim kızımda öleydi o günleri hatırlamak bile istemiyorum okadar kötüydü ben süpürgeyi açıyodum biraz sakinleşiyodu yapıcağın çok bişey yok aslında hiç bişey işe yaramıyo sabret 3 buçuk aylıkken bıçak gibi kesildi o ağlamaları gaz sancısı bitti yanı eğer kız bebekse 3 buçuk ay falan sürüyo erkeklerde biraz daha fazla sürüyomuş allah yardım etsin