ikiPrensesAnnesi20 Kizlar kızım 2bucuk yaşında ve dün altını değiştirirken özel bolgesi nin içi kızarık ve kaşınıyor ne yapmam lazım
Birkullanici ikiPrensesAnnesi20 bende böyle bir post açtım.kantaronun iyi geldipşğini okudum internetten.bikaç gün kantorun yağı sürdüm .düzeldi
2bakartal ikiPrensesAnnesi20 Gecmis olsun. Doktoro goturun.Daha dun goturdum kizimi.Antibiyotik yan etki yapti pisik gibi oldu.Gecmedi kantron yagi surdum gecmedi.Mantar olmasin diye goturdum sukur pisik dedi. Kortioznlu krem bi krem daha verdi.Birde pisik kremi yazdi Destin mor kutu al diye de tembihledi.Sukur 1 gunde bile toparladi.
Melikmoms Doktora götürmeniz en iyisi mantar olabilir sizin yapabileceğiniz bir şey yok doktor muayene etmeli
EbruBayrak Nioli yağımıydı neydi araştır istersen canım. Birde doktora götürmeyi tavsiye ederim. Doktoruna bu yağı sor. Kızlarda genital bölge enf falan işe yarıyormuş. Bende deniyeceğim.