Amaan ben hiç ciddiye almıyorum ya öyle diyenleri. Hamileyken bu günlerin kıymetini bil doğunca özlersin diyorlardı hamileliğim çok güzel geçmesine rağmen hiç özlemiyorum. Oysa ki bebeğim yeni doğduğunda sürekli ağlıyordu ve asla uyumuyordu ona rağmen özlemedim 😅 doğduktan sonra biraz büyüsün özlersin bu günleri dediler her geçen gün daha büyük kolaylık oldu benim için bence en zoru yenidoğan 😅 apalasın çok zorlanırsın dediler 6 aylık olduğu gün apalamaya başladı ben böyle bir rahatlık görmedim ya kollarım resmen kas yapmış şuan çok rahatım ben iş yaparken pıtı pıtı dolanıyor peşimde 😅 9 aylık oldu yürüme sinyalleri vermeye başladı şimdi de yürüyünce çok zorlanacaksın diyorlar ama ciddiye almıyorum 😅😅😅😅