zeynepozkar Kızlar ya bebeğim ilk önce 4 gün yapmadı sonra bol bol yaptı kakasını kabız değildi aksine baya cıvıktı şimdi de 5 gün oldu hala yapmadı çok rahatsız ediyor bu durum beni :( Sadece anne sütü alıyor
[silindi] zeynepozkar kuzu gunaydin. Anneler erkenci tabi 🤪 anne sütü alan bebeklerde 15 güne kadar Bile normal. Anne sütü tamamen bağırsaklarda sindirilebiliyormus. Yani bebeğin eğer ıkınıp kaka yapmaya çalışmıyorsa. Ona rahatsızlık vermiyorsa hiç bir sıkıntı yok dedi doktorum. Tamamını sindirip çiş olarak atmış demektir
Salina zeynepozkar şu an 3 aylığız, 2 aylıkken 8 gün yapmamıştı. Sonra 7 gün, sonra 6 gün derken şu an 4 güne bağladık
Melikmoms zeynepozkar 2 haftayı geçerse sıkıntı. hemen telaş yapmayın herhangi bir şey de vermeyin normal yapmaması. Anne sütü alıyorsa kabız olacak bir durum da yoktur. Bebekler bazen geç yapabiliyorlar