Bebeğim 8,500 kg 4 numara kullanıyoruz 4 numara kenarın da ki lastikler iz bırakıyor kızım da. Siz de de öyle oluyor mu yoksa değiştirmek mi gerek 5 mi geçmek gerek bu beze yeni kullanmaya başladık eski bez pişik yaptığı için dört aldım avantajlı paket 72 li keşke almasaymişim küçük gibi geldi bana.