Bebeğim depremden 1 hafta sonra doğdu,deprem olunca alalacale ailemin yanına memlekete gittim doğum falan derken 45 memlekette kaldım
Doğduğundan beri babynest ve pusetinde (altına alt açmanın yastığını falan koydum düz yapıyorduk çukurda yatmıyordu) pusetinde yattı
Şimdi evimize geldik hamak ve park yatak var asla yatmıyo uyanıyor onlarda ama pusette bıraksam 2-3 saat yatar
Kafayı yiycem nasıl alışacak yatağa anlamıyorum
Gece 2den beri uyanık hala uyumadı yatağında olduğu için, gözlerinden uyku akıyor ama uyumuyo