Saat şuan 06:00 ve benim bebe hala uyumadı. Abartısız şakasız 16 aydır böyleyiz desem inanır mısınız ?
Her gün mü sabahlar ? Evet istisnasız her gün sabahlıyor.. Sonra da akşama kadar uyuyor. Sabah erken kaldırmayı denedim, gündüz az uyutmayı.. Her türlü yöntem denedim ama olmuyor olmuyor olmuyor… Ne yaptıysam ben bu düzensizliği bozamadım. Yalnız olmadığımı duymaya ihtiyacım var 🙏🏼