Güzel anneler bebegim 6 ay 12 günlük normalde emiyor sadece gece yatmadan mama veriyorum suan 3 ölcek maksat daha doyurucu olsun diye daha önce bebivita kullaniyoduk zaten ayda bir aliyorum bu ay bebelac aldim ama cocuk kabiz oldu normalde zaten problemimiz vardi ama mama dan sonra artti bildiginiz önereceginiz kabiz yapmayan mama varmi