Roza_dilan Kızlar sezaryen doğum sonrası üç ay bitti hala adet olmadım göbeğim çok şiş adet olunca iner diyorlar iner mi gerçekten. 😏
Papatya14 Roza_dilan yok inmedi benim 40 çıktı bir hafta sonra adet oldum ama sizinki 3 ay geçmiş baya sismistir bence sizinki iner biraz