Cydaylz biz bugün 1 aylığız ve nerdeyse bebeğim 2 haftalıkken başladı gaz sorunu, çok ıkınıyodu doktora söyledim normal dedi bebeklerde belli süre olur kendileri gazı ve kakayı öğrenene kadar dedi. Biz kendimiz bacaklarını hareket ettire ettire kakasını ve gazını çıkarıyoruz. Geçen 4 gün kakasını yapamadı acile gittik fitil, lavman, duphalac şurup ve enterogermina yazdı. Fitilin 3de birini kullandık yazık kuzum 4 5 günlük kakasını yaptı. Duphalac şurubuda bi kaşık veriyorum çay kaşığı, lavmanı yapmadım, fitili de sürekli kullanmak istemem alışmasın kakasını kendi öğrensin diye. Birde ayaklarına acı elma yağıyla masaj yapıyorum, kiraz çekirdeği bandı ve patiği aldık, çekirdeği kemersiz takıyorum daha çok sıcak oluyo karnını sıcak tutunca gazını rahat çıkarıyo, anladıkki bunlar anlık çözüm, malesef kimisinde 3 ay kimisinde 6 ay sürermiş, zor bi süreç sürekli bizim müdahalemizle gazını çıkarıp kakasını yapması :(