Merhaba. 6 aylık bebeğimi üç gün önce yüksek ateşten dolayı acile götürdük, fitil ve şurup verip yolladılar, 5 gün kadar takip etmemizi söylediler. Çok şükür iki günde ateşi düştü. 1-2 gün sonra ben ve eşim hasta olduk. Yüksek ateş, boğazda ağrı ve kuruluk, eklem ağrıları vs var. Ağrı kesiciyle ateşimi düşürmüştüm ama etkisi geçince tekrar yükseldi. Bebeğimizde görünür bir semptom yok ama tamamen iyileşti mi bilmiyorum. Bu durumda hastaneye gitmemiz gerekir mi evde geçer mi bilemedik. Ben iki gündür hastayım, eşim bu sabahtan itibaren. Böyle bir durumu tecrübe eden var mı?