Gündüzleri ½ saatte hep kalkıp emiyor ama gece bi kere 6 saatlik uykusu oluyor, sonrasında ½ saatte bir kalkıp emmeye devam ediyor. Tuvaletinde problem de yok doymadığına dair. Büyük ve küçük tuvaletini düzenli yapar. Ama vicdanen kötü hissediyor insan işte. Cevaplar içni hepinize çok teşekkür ediyorum