Zeynepyusraksu Merhaba arkadaşlar benim 29 günlük bebeğim var yeni doğan bebekleri maksimum üç saatte bir beslemek lazım dediler doktorumda öyle söylemişti geceleri artık uyandıkça beslemem olur mu yoksa hala üç saat maksimum olunca uyandırmalı mıyım sizce
Firaaa Zeynepyusraksu ben geceleri hiç uyandırmadım bazen 4 saat bile uyuduğu olmuşdur . Ama bunuda söyliyim ki benim bebeğimde sarılık yokdu doğduğunda.
Busra986532 Zeynepyusraksu kilosu yerindeydi bazen 4-5 saati bulduğu oluyırdu acıkınca uyanıyordu zaten. Sarılık hiç olmadı sütümde iyi geliyordu o yüzden çok takılmadım.
Nilkusumm Zeynepyusraksu ben iki aylık olana kadar gece gündüz iki saatte bir besledim . İkinci aydan dördüncü aya kadar da gündüz iki saatte bir gece üç dört saatte bir . Şimdi Dört ay on günlük yine gündüzleri iki saate bir geceleri kendi isterse bazen beş saat uyuyor dokunmuyorum
Misketlimonum Zeynepyusraksu 15 günden sonra sarılık değilse uyandırmana gerek yok diye biliyorum ben uyandırmıyorum
Dfncgdm2022 Misketlimonum 15 gunden sonra da sık emzırmek gerekıyor yanı ıkı uc saatte bır zaten bebek fazla dayanamaz uyanır uzun sure ac tutmamak gerekır
Misketlimonum Dfncgdm2022 dr um 15 günden sonra uyandırmanıza gerek yok kendisi uyanır demişti çok şükür 800 gram almış bebeğim uyandırmadan.emmiyor ki uyanmadığı için zorlasam da
Dfncgdm2022 Zeynepyusraksu sızın bebeğinizi ıkı veya uc saatte bır emzırmenız lazım daha cok kucuk uyandırmadam kendınız emzirebılırsnz kendınız kalkın akın emzırjn 4 ayından sonra bıraz daha saatlerı uzar
DrkAyz Zeynepyusraksu 2 saatte 1 uyandırıyorum geceleri gündüzleri de saat başı emiyor sarılık olmuştuk biz o yüzden sürekli emzirmeye çalışıyorum korktuğum için
annecikbebecik 15.gün doktor sarılığı geçmiş dedikten sonra geceleri bebeğim kendisi uyanırsa emzirdim. Gündüz de 1 veya 1.5 saatte bir emiyor. Şu an 2 aylık. Bugün kontrolü vardı doktorumla da paylaştım gece uyandırmadığımı, kilosu normal dedi bir sorun görmedi.