Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık 10 gündür falan geceleri ıkınma benzeri acı çekiyor gibi bağırarak uyanıyor emziriyorum uyuyor 1-2 saat sonra yine aynı gündüz de tam tersi gayet neşeli.2 kere calpol bile verdim ama değişen birsey yok. Bu durumu yaşayan var mı ?