Herkese merhaba arkadaşalar;
24 Ocak tarihinde sezaryen doğumum oldu. Nisan 10 gibi regl oldum yaklaşık 1 hafta sürdü. Yani 16-17 nisan gibi bitti. Bunun üstüne dün gece yani yaklaşık 10 gün sonra tekrardan kanamam başladı hem de öyle böyle değil aşırı sıvı paçalarımdan akıyor. Böyle bi sey oldu mu yaşayanınız var mı? Regl sonrası yine bi ara kanama yaşamak doğum sonrası normal mi anormal mi? Yarına doktora randevu aldım ama yaşayanlara sormak istyorum cok korkuyorum