Momofkerem wafflee_42 benim bebiş doğduğu andan beri ara ara yeşil yapar (şu an 3 aylık) doktora getirdim endişelenme yediğin içtiğin fazla emme her şey etkiler sümüklü olabilir ama balgam gibi büyük parçacıklar ve kan görürsen getir onun dışında kaka rengine üzülme dedi
ahmetseliminannesi wafflee_42 Benm bebeğm de yaklaşık 1 aydir yeşil ve ishal gibi yapıyor acaba bugün 4 Ay 2 günlük tesadüfen doktor muayenemizde de yaptı gösterdim olur annesi boyle şeylere takılma dedi yinede icin rahat etsin diyorsa tahlil alalm bi dedi cok şükür temiz çıktı oda olabilir diyor doktorlar sadece anne sütü alıyor
Nesrinbek88 Siz ayagınızdan üşüttüyseniz sizden bebege geciyo bende dikakt ettgm halde üşüttüm kızımı hem cok agladı gaz ve kakası yeşil oldu ıhlamur verdim biraz sıcak yanmıcak kadar sıcaklıkta içine elmada koydum ıhalnur demlerken şükür rahatladı
wafflee_42 Janss sağ memeyi almıyor. Soldan alıyor. Bunu çok nadir yapıyor. Hangisi daha sis ve agriliysa ondan veriyorum genelde 💁
wafflee_42 Momofkerem Ya kötü bişe olmadığı belli aslında ama dikkat ettiğim halde böyle olması canımı sıkıyor 😑
Janss wafflee_42 Anladım . İlk dönemlerde bende karşılaşmıştım . Doktoru doyduğu için normal demişti . Ben araştırdığımda son süte ulaşamayıp ön sütle beslendiği için olabildiğini okumuştum . Burada da biçok kez rastladım doktoru söyleyenle . Son emzirdiğiniz memeden devam etmeye çalışırsanız yağlı süt/son sütü de almış olur bebeğiniz . 😌
Selinmom wafflee_42 bebegini beslerken bi memeyi tam bitirmesine dikkat et ikisininde ıcundaki sütü verme acıyor diye hem yeşil yapmaz hemde yağlı kısım arkada kilo alması için arlafaki süt içmesi lazım . Birini tam bitir öyle geçin . Birde geyrekmi ne o batınca da yeşil yaparmış çocugu oturtturma yaptıysanız
wafflee_42 ahmetseliminannesi Zaten kakayi cıvık yapıyorlar genelde. İshal olduğunu nasıl anlıyorsunuz ki
ahmetseliminannesi wafflee_42 ilk aylar zaten sulu yapıyorlar canımda benm bebiş artk 4 aylk ilk başlara gore katilasmisti
wafflee_42 ahmetseliminannesi Dogruu 🤦 Yaa bana da arada ishal mi cıvık yapmış diyorlar. Bende zaten sütten başka birşey yediği yok nasıl ishal olsun diyorum. Ondan sordum yani 🤭
wafflee_42 Selinmom zaten biri tam bitmeden diğerini vermiyorum ama sağ tarafı fazla almıyor. Yeşil kakayi 1 defa yaptı dewami gelmedi şükür