ugurbocegmm Hayırlı geceler 🌸 İlk defa kg, boy soruyorum normalde asla kıyaslamam.Tabiki genetiğe ve beslenmeye göre değişir. Çok mu minyon diye merak ettim 🙏 12 kg 88 cm 🤔 Not: her zamanki gibi çevre şeysi !!
Marselinannesi ugurbocegmm doktoru ne diyor normal diyorsa takılmayın. İştahı yoksa kan değerlerine baktırın çünkü Demir ve B12 değerleri düşükse iştahsızlık yapar.
Ayazinannesiseyda ugurbocegmm 2 yaştan sonra büyümenin yavaşladıgi evredir o yüzden geçmiş aylara bakıp kıyas yapmayın çok hızlı büyüdüler ilk 2 yıl artık yavaslayacaklar.
ugurbocegmm Çok fazla alerjik rinit geçiyor. Haliyle duzen bozuluyor , gece uykusu genel beslenmesi v.s acaba dedim çocuk verdiğini alıp geri vermekten gelişimini etkiler mi 😔
pinkflowerr 30 aylık 14 kg 91 cm Bana da zayıf diyen çok çevremde… hiiç kimseyi takmayın bence. Hala emiyor, aşırı hareketli.. yemesi düzgünse kilo asla önemli değil kanaatimce..
ugurbocegmm pinkflowerr iyiymiş masallah 🧿 gelişmemiş diyen bile oldu 😂 ama bana cok normal geliyor ya daha 2 buçuk yaşını bile doldurmamış bebek yahu
ugurbocegmm Aselllll pinkflowerr Kendiniz evde ölçüyor musunuz aile hekimi 92 dedi hatta ayakkabiyi da çıkardım ki doğru olsun diye. Evde ölçtüm şaşırdım ya 90 bile değil dedim
pinkflowerr ugurbocegmm valla milletin bu konuşmaları yüzünden iyice psikolojimiz bozuldu.. siz annesiniz ne yediğini ne içtiğini herkesten iyi bilirsiniz❤️ sağlığı kan sayımları normalse kiloyu asla takmayın. Sağlığı yerinde çok şükür sürekli doktor kontrolüne gidiyoruz zaten diyin ben çözümü bu sekilde buldum…
ugurbocegmm pinkflowerr evet evet dediklerinize katılıyorum. Bende öyle diyorum zaten doğduğundan beri şükür tahlillerde sorun yaşamadık Dr iyi diyor sorun yok diye. yemesi de çok süper olansa da ayına uygun diye düşünüyorum dikkat de ediyorum
Aselllll ugurbocegmm özel bısey de yedırmjyorum bız ne yersek oda onu yıyor genelde 2 öğün yıyor pek iştahlı degık
Aselllll ugurbocegmm aynen öyle mesela hıc süt ıcmez peynır yemez yogurt zorla verıyorum sadece yumurta yıyor oda zorla kahvaltıda yanı cocuklar gercekten farklı oluyor
ugurbocegmm Aselllll faydalı şeyleri yemediklerinde üzülüyor insan. Canları sağolsun daha zamanla degişirler inşallah 🌸
Aselllll ugurbocegmm aynen ama başka hersey yer pırasa ıspanak kuru fasulye nohut patlıcan yemegı brokoli fılan herseyı yer