Merhaba bebeğim 19 aylık bazen ayak ucunda yürüyor çoğu zaman düz basıyor çok hareketli olduğu için işine gelince göz teması kuruyor ismiyle seslendigimde bazen bakıo çoğu zaman sallamio iki ayda bir çocuk doktoruna götürüyorum herhangi bir şey demediler ama akrabalar sağolsun izne geldim herkes başıma pedagog kesildi tum moralimi bozdular buna en yakinlarin dahil çok şükür akrabalardan uzak yasiyorum bu belirtileri çocuklarında yaşayan sadece ben miyim yardımcı olur musunuz bana teşekkürler tüm yorumlara açığım