Adenmoms68 inş değildir öncelikle öyleyse de yapacak bsey yok geçici bi süreç oğlum kolikti korkutmak istemem ama 6 ay boyunca sürekli ağlama sadece memede uyuma vardı belirli saatlerde daha fazla ağlama krizler vardı banyo yaptırıyordum sürekli o kadar zordu ki anlatamam onun içinde kolay değil ama geçiyo şükürler olsun sağlıklı olsunlar yeter ne diyelim şimdi mis 14 aylık keyfini sürüyoruz😍❤️🙏