Kızlar tam 1 yaşındayken adımını attı 2,3 adım ama yere düştü o günden beri korkuyor sadece koltuk kenarlarından yürüyor bir yere tutunup destek alıp yürüyor ama tek başına asla Adım atmıyor korkuyor bırakınca hemen oturmak istiyor , melek kanadı diye bişey var onu da aldım asla bi işe yaramadı , ilk adım arabasından tutunup yürüyor . Ne yapmam lazım bırakınca korkuyor