Denizzehraaaaah ailecek tedavi olmanız gerekiyor. Aksi halde asla geçmez. Ve lütfen bu süreçte kimse ile görüşmeyin. Mümkünse eşiniz dahi iş yerinden izin alsın. Çook zor bir hastalık. Allah yardımcınız olsun. Ben kafayı yiyecektim. Bebek losyon, sizler losyon + ilaç en köklü çözüm.. devletin karşıladığı kremleri de kullanmayın. Zaman kaybı… özel hastane de iyi bir cildiye doktoruna gidin