Sütünüz yetiyorsa mama vermeyin. Oğlum hastaneden çıkarken sarılık değeri 14 tü. İki saatte bir besledim. Uyanamıyordu, bu sebeple her beslenme öncesi kalkar süt sağar ve biberon ile veriridim. Alışır diye korkmadım çünkü bebekler oyle pat diye alismiyormus biberon ve meme hepsini kabul etti bizimki. 20 güne toparladı ben de 3 saatte bir kaldırdım ve bu şekilde atlattık. Karaciğerinde biriken bilirubini yani sarılığın etkenini idrar yoluyla atabiliyor bundan dolayı sık beslemek önemli. Sık besleyin hiç bir şeyi kalmaz.