Feridekoca benim oğlum da 3 buçuk aylık. 2 buçuk aylıkken meme reddi başladı. Daha önce bütün gün emmek isteyen bebek emzirmek istediğimde deli gibi ağlıyordu. Ben de her seferinde uykudan uyandığında daha tam ayılmamışken emzirdim. Reddederse evin içinde dolanarak ayakta emzirdim. Banyodan sonra da mayıştığı için o zaman da emzirebildim. 2 gündür tekrar emme isteği yerine geldi, sanırım düzeliyor yavaş yavaş. Lütfen siz de vazgeçmeyin, bu süreç geçici. Mama vermeyi düşünmeden sakin hallerini kollayıp o zaman emzirin. Büyüyor kuzular, büyümek de her zaman kolay olmuyor ☺️