Merhaba arkadaşlar ıkı aylık bebeğim geceleri veya aksam 7 den sonra gazı olmadığı halde kendini sıkıyor ve cok acı cekiyor cok bağırıyor zor uykuya dalıyor acaba gaz sancısı mı diyorum ama şişlik yok karnında böyle gaz sancısından farklo gibi yani korktum bu durumdan yasayam varmı bu durumu