Ezgi-s Bebeğim 3000 kilo doğdu 3. Ay kontrolünde 5600 boyuda 63 cm çıktı. Doktor gelişimi normal desede bana az gibi geliyor sizce nornalmi anne sütüyle besleniyor sadece
Patricia Ezgi-s bence doktorunu dinle bebeklerin kilosunu sormak doğru değil bence. Biz nasıl birimiz zayıf birimiz balık etli ya da uzun veya kısaysak bebeklerimizde bizim gibi. Benim oğlum 61cm 6900kg 2 ay 21 günlük ama bu senin bebeğinin sağlıksı ya da zayıf olduğu ya da benim bebeğimin kilolu olduğu anlamına gelmiyor bence
Selamcanim Ezgi-s kilo sağlıklı bir şey değil ki. Sağlığı yerinde ise kilosu da iyidir yani. Doktorun iyi demiş sonuçta. Aile gelişimi nasılsa bebekte öyle oluyor.
BelaCivciv Ezgi-s Gayet normal. İlle de tombul bebek ihtiyacına bir son verilmesi lazım artık😅 Her bebeğin gelişimi farklıdır, doğum kilosuna göre, aylık aldığı grama göre hesaplanıyor o yüzden kıyaslama yapmayın
Ezgi-s önemli olan gelişimi geride olmasın normal olsun düşüncesindeyim ama insan ister istemez yetemiyorun mu dusuncesine kapılıyor sütüm az değil ama kızım bazen çok kısa emiyor bırakıyor istemiyor