12 ay 18 gunluk gece beslenmesını kesmek ıstıyorum bu gece basladım vermıcem. 11.20 da uyudu 12.30 uyandı vermedım sallayarak uyutuyorum normaldede oyle uyutuyorum. Her uyandıgında sallıycaö cunku sakınlesmıyor. Acaba yanlıs mı yapıyorum ama boyle yapmazsam gece beslnmesını kesemem