Elisaminannesi Merhaba hanımlar bi kaç gün önce lazer yaptirdim buz lazer bacagimda kabsrma ve kaşıntı var normal mi böyle olması
-Senaninannesi- Elisaminannesi normal deil lazer yaptirdigin yerle konus büyük ihtimal ya alerjin vardır yada makina temiz deildi yikan iyice o mikrobu gitsin