Sütüm gayet iyiydi bayram sonrası memleketten dönerken uzun bir yolculuk yaptık ve eşya yerleştirme vs derken 2 gün beslenmeme pek dikkat edemedim iki gündür bebeğim doymuyor gibi geliyor sürekli emmek istiyor bıraktığında göğsümü sıkıyorum çok az damla çıkıyor her verdiğimde emiyor önceden doyunca kafasını çevirirdi. Biraz da mızmız Stres olmaya başladım aç kalıyorsa diye üzülüyorum ama günlük 5 bez de çıkıyor gerçekten kesin nasıl anlarım sütün yetip yetmediğini. Bide süte çok nazar değer diyorlar bayramda sorup duruyorlar mama da veriyor musun sadece anne sütü mü diye kayınvalidem nazar değer mama da veriyorum de diyordu ama ben yalan söylemek istemedim. Off