Merhabalar insülin direnci olan varmı acaba yada bilen birisi benim adetim çok düzensiz o yüzden bugün doktora gittim insülin direnci testide yaptırdım kan şekerim 82 cikmis e nabızda bir de 2 tane insülin değeri var birisi 16.7 değeri o normal gözüküyor diğeride 3.75 referans dışı gözüküyor