Merhabalar bebeğim 2 aylık aşırı gazlı kolik bebek, sürekli ağlıyor bazen emiyor bazen sağıp veriyorum neticede bugun mama denemek istedim aptamilin acaba doymuyormu diye anne sütünü biberonda zar zor içirdiğim bebeğim mamayı pat diye içti şaşırdım acaba sütümü beğenmiyormu?