Edlk Merhaba, 3 aylık bebeğim için doktor artık uyandırma geceleri o ne zaman acıkırsa uyanır dedi ama 12 de uyuduğunu varsayalım sabah 8 e kadar uyanmadı? Uyandırmalı mıyım?
busrasimay___ Edlk tabiki de hayır acıkınca kendisi uyanır. Sık sık uyanıryorsa da alışkanlık haline getirmiştir . Dilediği kadar uyusun uyandırmayın. Büyüme hormonları uyurken salgılanır. 🌸
Deletedmom_110 Edlk 3.5 aylık asla kaldırmam kendi ağladığında emzirir gaz çıkarır yatırırım şükürler olsun hiçbişi olmaz kuzum merak etme🌸
asyanslhn Edlk benimde bebeğim 3 aylık ama sağlık ocağındaki ebemiz uyandırmamı söyledi. Çünkü bazı bebeklerin gece uykusu derin olur ve acıksa bile kalkmaz sen göğsünü ağzına tut acıkmış olursa gözü kapalı da olsa emer dedi gerçekten de öyle oluyor ve ben kızımı uyandirmasam oda kolay kolay uyanmaz
neolacaksimdi_ Edlk o kadar durabilen bebek var mı ya? En fazla 4 saat durabilirler 3 aylıkken uyanırlar
Seda-dmrts Deletedmom_110 benimde 3 buçuk aylık gece yatmadan memeye tutuyorum acıktıysa emiyor acıkmadıysa emmiyor 2 ay boyunca gece hep uyudu uyandıramıyorduk bende uyanmıyor diye hiç memeye tutmuyordum 3. Aydan sonra tutmaya başladım uykudayken emdi çokta bişey farketmedi yani kilosu iyiyse uyandırma uyuyarak büyücekşer
Edlk neolacaksimdi_ valla uyanmıyor ben de anlamadım. Bu arada kilosu da iyi. Şuan 7.200 gram mesela 😀
Tansukiz Edlk benim de kızım var akşam 9 da yatıyor 1 gibi kucağıma alıp uyku arasında emziriyorum sabah 5 gibi de kendi kalkıp istiyor yani bırakmadım açıkçası 5 saati geçirmiyorum çünkü gece beslenmesi hem gelişimi için çok iyi birşey hem de meme reddi var gündüz uyanıkken doğru dürüst emmiyor aç olsa bile ağlıyor istemiyor emmek gece emsin bari diye takip ediyorum
Asel-23 Edlk benimde 3 aylık kızım rahat 1-1 buçuk aydır uyandırmıyorum geceleri en geç 11 12 de doyuruyorum 5 6 gibi kendisi uyanıyor direk alarm gibi emziriyorum geri uyuyor onlar biliyor artık acıkınca uyanırlar ☺️ başta bende normal mi diye çok takıldım hatta dediğimde uyandırmıyorum diye büyükler(eskilerr 🙄) bebek o kadar aç kalır mı vs diye diye vicdan azabına duyuyordum ama baktım kendide uyanıyor zaten
Edlk Asel-23 onların da ne dediği bellisiz. Biri der uyuyan bebeği uyandırma, biri o kadar aç kalır mı? Herkes çok biliyor maşallah. ☺️
Funda_yakut Edlk Benimde oğlum 3 ay 1 günlük ben 2 ayından sonda ⅚ saatin üstüne çıkmaması şartıyla uyandırmadım şuan hiç dokunmuyorum kendisi acıkınca uyanıyor öyle emziriyorum ve geceleri 1-2 kere kalkış emip uyumaya devam ediyor sana tavsiyem eğer kilo alımı iyiyse (ben sadece anne sütüyle devam ediyorum ) bence uyandırmana gerek yok ama tabi senin ine nasıl sinicekse öyle yap 🥰🌸🌼