Oğlum 7 buçuk aylık, oğlumun başında şişlik çıktı küçüktü büyüdü ben biyere vurdu diye düşündüm geçer diye bekledim ama 2 ay oldu geçmedi ne olabilir bilmiyorum hareketleri normal ni sorunu yok çol şükür doktora randevu aldım röntgen çekilecek ama bilem varmı lütfen 🙏