CerenCeylin Merhabalar benim kızım 10 aylık ayakta sallanarak uyuyor nasıl bıraktırabilirim uyku eğitimi alanlar bıraktırmış olanlar lütfen yardım edin çok dua edeceğim sözz 🫶🏻
hulya09 CerenCeylin emerek uyuyoruz biz en başından beri bı ara yarım gún çalıştım ücretsiz izin almadan önce annemle babam salıncak aldı salıncakta sallayarak uyuttular ben işteyken baby plus ebebek büyük salıncak yatar pozisyonuda var Memeyi bırakınca kucakta pispiş yapıp yatağa yatiracagim
Uffsananebeslk CerenCeylin Benimki 8,5 aylık yanına yatıp uyutuyorum sallamıyorum. Kv sağolsun o alıştırdı.
Dogacelik CerenCeylin ben bebeğimi sallamadım ama sallayan anneler bıraktırırken bir metot uyguluyor görüyorum. Sürekli sallamıyor mesela ilk gün 10 saniye sallıyor 5 saniye duruyor öyle devam. 2. Gün 5 saniye sallıyor 5 saniye duruyor gibi böyle duraklaya duraklaya sallıyorlar. Öyle alışıyor bebiş🌸
Bety Benim oğlum 17. Aydan sonra sallamaya alıştı 7-8 ay salladım bir anda bıraktım sallamadım. ne kadar erken o kadar iyi , büyüdükçe sallanmadan uykuya geçemiyor
Mnil Tam bir yaşında biraktik.Gece uyandığında bile sallanarak uyuyordu.Simdi yanına uzanıyorum debelene debelene kendi uyuyor.İlk 3 gün 1 saati bile buldu uyumasi ama sonralarda alıştı.Simdi kendi kendine uyuyor artık.Bizim için çok zor olmadı çok şükür.
CerenCeylin Mnil şu an uyandı ve ayağıma aldım sallıyorum mesajınızı okudum ☺️ Denk geldi resmen. Odasını yazın yapacağım o zaman ayırayım diyorum çünkü şu an yanımızda park yatakta yatıyor onun yanına nasıl uzanacağım ki
CerenCeylin Mnil kucağımda sallayıp yatağına koymayı denedim genelde yatağa yattığı an gözünü açıyor bende bizim yatağımızda sallıyorum hafifçe uyuyunca kendi yatağına koyuyorum ne zor işmiş ya
Uffsananebeslk CerenCeylin Valla gündüz basladık aslında kv yanına yatıyodu o sekilde alıştı. Ama uykusu yoksa uyumuyor