Kızlar 13 günlük adetim son bi kaç aydır ayın ortasında da 2-3 gün oluyorum ama bu ay 13 gün oldu halen bitmedi neden olabilir internetten baktım çok şey yazıyor çok rahatsız ediyo artık sürekli ped kullanmak aynı durumu yaşayan varmı neden oluyor bu