Merhabalar ben cerrahi ameliyat hemşiresiyim, yüzlerce sezeryan ameliyatına girdim. Yapıştırma yapılmıyor estetik dikiş yapılıyor ucundaki delik gibi olan şeyde dikiş ipinin gömüldüğü yer, zamanla kapanacaktır. Üst kattaki cilt dikişinin alttaki 6 katla hiçbir ilgisi yok. Hepsinin dikiş ipi ayrıdır ve her kat bitiğinde düğümlenir. Eğer sıvı geliyorsa furacin krem mantıklı çünkü antibiyotikli bir krem. Bactroban da olur, terramycin de (evde varsa diye)
Yani endişelenmeyin hepimizde oldu sorun yok 🙏