Mutlaka bi doktor ile gorusun ben sarilik gectiginde tekrarladigini bilmiyordum. Eger yine sariliksa evdeki tek çözümü sürekli emzirmek ve mama takviyesi sut yetersizse. Elinizden geleni yaptiktan sonra kendinizi uzmeyin sarilik iicjn inanin geciyor 🙏🏻 geçmiş olsun şimdiden