Arkadaşlar merhaba dişim apse olmuş çektirmem gerekiyor 1 hafta antibiyotik kullanımı dedi özel dişçi..devletten ilaç yazdır dedi gittim yazmıyor aile hekimi..bebeğe geçer isal olur bebek dedi.. küçük diye diyor ..siz apse olan dişinizi çektirdinşz mi antibiyotik kullanımı yaptınız mı bilgi verir misiniz?