Kubra54 Merhaba iyi aksamlar 3 aylik bi kiz bebisim var bizim sorunumuz bebek arabasina daha koymadan yikiyor ortaligi nasil alistirabilirim birde tum gun agliyo sizce hala koliği devam ediyor mu doktora goturdum her tetkik yapildi herseyi temiz cikti
makinistanne Kubra54 biz 5 aylık olduk daha yeni yeni az bişey alismaya basladi o da sadece gündüz . Gece yine bebek arabasına binmek istemiyor maalesef
Aslanegeannesi Kubra54 biz de ayniyiz bebek arabasini sevmiyor ancak uyuyunca koyabiliyorum, kangru kullaniyordum ama 3 aylik olduk ve 6,5 kg o yuzden artk uzun süre kangruyla da tasiyamiyorum. Umarim yakin zamanda arabaya alisir diye umuyorum 😬
taninmayananne Kubra54 benimkide öyleydi ama ek gıdaya geçtikten sonra eline atostirabilecegi hiseyler verip dikkatini dagitiyordum öncesinde de mamasını içerken koyuyordum ❤️
Munevver53 Kubra54 valla ben arabasinin ortusune cigirani astim oyle oyle alisti sesi duyunca bide bakiniyor fikir ediyor ya daha cok eglenceli oluyor onun icin😀😀 valla ben oylr alistirdim simdi arabaya koydugumda direk uyku moduna geciyo😀
Fulyag Kubra54 Biz de az çekmedik bebek arabasında kıyameti koparırdı şimdi 1 yaşında algıları geliştikçe biraz daha oturmaya başladı oturmadan kastım 15-20 dakika çünkü yürümeye başladı şimdi de sıkılıp inmek istiyor aynı zamanda oto koltuğunda da asla tutamıyoruz ikisinde de uyuma özelliği hiç yok çok huysuzlanırsa yiyebileceği şeyler verip oyalıyoruz 🤦🏻♀️
Merveyavuz Kubra54 Ben bu korkumdan dolayı erkenden alışsın diye kış olduğu için 40lıyken bindirip evin içinde gezdiriyodum. Öylede oldu şükür hep sevdi oğlum ama artık yavaş yavaş yürümeye başladığı için dışardayken arabada kalma süresi gün geçtikçe azalıyor 😂