Bugleminannesi28 Kızlar 4. Ayda adetimi oldum şuan ikinci kez adet olmam gerekiyordu yarın 4 gün gecikmiş olacak düzensizlik oluyormu doğumdan sonra çok iyi korunuyor ve dikkat ediyoruz hamilelik düşüncesini aklımdan bile geçirmek istemiyorum
Olimbonii Bugleminannesi28 Evet oluyo dogumdan 2 ay sonra adet oldum bende ilki 8 gun uzun surmustu daha sonrakiler hep 5-6 gun gecikir hala öyle tam duzenli olamiyorum
Bugleminannesi28 Olimbonii ay iyi bari bende hep düzenli olduğum için korkmadım değil ama doğum sonrası düzensizlik tır dedim kendi kendime