iremdonmezz 🤣🤣🤣🤣🤣
Geçenlerde dolap uygulamasında geziyordum. Şuan sıfırı 4.000 TL olan bı ürünü bı bayan yine 4000 TL’ye koymuş. Biride yorum yapmış bu ürünün sıfırı zaten bu fiyata, sizden alsak kargo ücreti vs ile daha pahalıya geliyor diye. Satıcıda şey yazmış bende ki sıfır gibi sadece 1-2 kere kullandık. Yani bu kafalar nasıl kafalar anlamıyorum. 🤣