Kızlar merhaba sağ kasığımda ağrı var ağrısı bacağıma belime vuruyor.Daha önceden bunun için acile gittim ultrasonda apandisit şüpheli çıktı ilaçlı tomografiye girdim bişey çıkmadı.idrar yolu enfeksiyonu var dediler . geçmedi 2 gün sonra genel cerrahine gittim orda da ultasyona girdim bişey çıkmadı.jinkoliye gittim muane oldum ordan da bişey çıkmadı.üroljiye gittim sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ve sağ tarafımda ağrı var dedim birde idrarımı doğumdan sonra tam yapamıyorum dedim 9 Mayıs’ta böbreklerimden ve idrar kesemden ultasyon var ama şimdi yine başladı ağrı sizin başınıza böyle bişey geldi mi ?