Ohasturk Sinemmete rica ederim bol sabırlar diliyorum şimdiden bu süreç bir hayli yorucu geçiyor çünkü ikiniz için de :)
Sinemmete findikbrnlu0_ evet bizim de aynı . Battaniyeleri yiyor artık 😅 inşallah ağrısız çıkarır bebişlerimiz dişlerini
Sinemmete Ohasturk öyle gerçekten . Ne yapayım yardım edeyim bilmiyorum :( onun yerine ben çekebilsem acısını keşke 🙂
Ohasturk Sinemmete bol bol sarılın en güçlü ağrı kesici çünkü :) elden başka birşey gelmiyor maalesef