Ewet kizlarmerhaba adette gecikmem oldu test yaptim pozitif ama gelgelelimki ne göguste hassaslik ne hamile gibi hissiyat ne mide bulantisi herhangi bisey hissetmiyorum bunlarin hepsini oglumda en basta yasamistim sadece kasiklarda ara ara agri var benim gibi en basinda varmi boyle olan doktor icin daha 2 haftam var